program mesto održavanja predavači elektronska biblioteka plus prijavljivanje kontakt i informacije hronika komentari

 

Izdavačka kuća

11. MARKETING U BIBLIOTEKAMA (SARADNJA SA LOKALNOM ZAJEDNICOM, PUBLICITET I ODNOSI SA JAVNOŠĆU)

 


Namena

"Izlazak iz biblioteke!"

Ciljevi
Praktična demonstracija i obuka za delotvorno korišćenje javnog i medijskog prostora u komunikaciji sa čitaocima i lokalnom sredinom

Teme

  • Odnosi sa javnošću: Novi izazov u novom milenijumu
  • Profesionalna etika i poslovna komunikacija biblioteka u novom okruženju
  • Koncept otvorene biblioteke i bibliotekarstva koje je naklonjeno korisnicima
  • Saradnja sa lokalnim medijima i učestvovanje u javnom i kulturnom životu zajednice
  • Strategija i taktika odnosa biblioteke sa javnošću, usmerene na ciljne grupe
  • Institucionalni imidž i predstava u javnosti
  • Stvaranje baze podataka o saradnicima i prijateljima biblioteke
  • Publicitet - promocija biblioteka i knjiga
  • Radionica: Očekivanja i obećanja

    Metodi rada
  • Grupni rad u učionici sa kompjuterom i video bimom
  • TV/bim studio

    Voditelji kursa / mr Milenko Đurić, mr Marina Marković
    Trajanje / 2 dana

    Kurs je namenjen
  • rukovodiocima biblioteka · pomoćnicima rukovodilaca koji su zaduženi za menadžment · bibliotekarima koji se bave organizacijom kulturno-informativnih programa

  • uvodna strana | program | mesto održavanja | predavači | elektronska biblioteka plus | prijavljivanje | kontakt i informacije | hronika | komentari

    Design - Clio 2003